Kontorsansvarig administratör sökes!

Stockholms län Visstid 2023-11-17

Hoppsan!

Du har tyvärr kommit till en jobbannons som redan blivit tillsatt. Men du har tur - The Place har många andra spännande jobb att söka!

Sök en liknande tjänst
The Place

Älskar du administration och vill jobba med ett varierat jobb på söder i Stockholm? Vill du jobba 30 timmar/vecka med möjlighet att under tid gå upp till 100%? Sök nu!

Just nu söker vi dig som har erfarenhet som kontorsadministratör och som vill utvecklas vidare på en ny arbetsplats.

Vår kund jobbar med kommunikationer har blivit utnämnda till ett karriärföretag 2023!

Motiveringen från Karriärföretagens jury lyder: Förvaltningen visar på stor passion och engagemang för att skapa bästa möjliga arbetsplats. Det bjuds på en trygg företagskultur som drivs av goda värderingar. De är tydligt att förvaltningen tror på att växa tillsammans och skapar därmed förutsättningarna för sina medarbetare att kunna påverka. Vi ser ett attraktivt Employer Branding-arbete som idag lockar till sig talanger.

Beskrivning av uppdraget
Som kontorsansvarig administratör ansvarar du bland annat för följande uppgifter:

  • Administration
  • Inköp av kontorsmateriel
  • Ta emot leveranser
  • Assistera vid etableringar
  • Stödja med beställningar
  • Ha en löpande dialog med andra organisationer och med specialister inom för att diskutera utvecklingsmöjligheter/-behov
  • Hantera aktiviteter som exempelvis mötesrum och flytt
  • Genomföra resebokningar för projektmedlemmar och kontrollera att all nödvändig dokumentation för administration av dessa upprättas
  • Hantera funktionsbrevlåda
  • Medverka i projekt kommunikationsinsatser- informationsmail, informationsmöten och arrangemang
  • Ansvara för det praktiska arbetet på projektkontoret
  • Se till att det är ordning och reda på kontoret
  • Välkomna besökare
  • Hantera kontorsbeställningar

Kvalifikationer

För att matcha rollen som administratör ser vi följande bakgrund som lämplig:

  • Minst 3 års erfarenhet av kontorsadministration
  • Gymnasieexamen med teoretisk inriktning
  • Minst 3 års erfarenhet av Officepaketet
  • Minst 1 års erfarenhet av arbete i digitala dokumenthanteringssystem

Dina personliga egenskaper:

För att passa och trivas i den här rollen ser vi gärna att du har initiativförmåga, är driven, ansvarstagande, ärlig och uppriktig. Vidare är du en person som ser till att saker blir gjorda och är van att arbeta självständigt. Du arbetar strukturerat och metodiskt och är engagerad, nyfiken och lyhörd.

Tjänstens omfattning

Detta är ett konsultuppdrag på deltid 30h/v med möjlighet att tjänsten ökas till 40h/v. Du blir anställd som konsult via oss på The Place. Önskad start är 1 november till och med 31 december 2025. Du utgår från kontoret på Söder i Stockholm. 

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

 

The Place

Kontaktperson

Maria Blom är Talent Acquisition Partner på The Place.

Maria Blom

Talent Acquisition Partner

Mer om Maria


 

The Place: Auktoriserat rekryteringsföretag

The Place: Auktoriserat bemanningsföretag